Pardräkter disco

Nu har vi gått upp en klass i pardiscon så att idag visar jag våra nya dräkter vi kommer inviga på SM. Freestyle drakter som kan brukes i Disco kan også legges ut. Här kan ni se olika disco dräkter jag har sytt till kundens önskemål varje.

Hit in tills har jag sytt upp pardräkter, gruppdräkter och singeldräkter plus . Jag sätter just nu sista touchen på pardräkten jag håller på me men i. Disco pardräkter från alla köp sälj marknader i Sverige. Hitta billigaste Disco pardräkter hos AllaAnnonser. Glittrande Röd Pardräkt - Emilia Ebba. Pardräkt I turkos leopard och svart med mycket stenar mycket välarbetade inkl rör och.


Pris: 1500kr #design #disco #tävlingsdans #discodesign #discodräkt.

Pris: 500kr #tävlingsdans #discodesign #konstnärligt #design #disco #. Pris: 4500kr (nypris 9000kr) #disco #discodesign #tävlingsdans #design. Läckra pardräkter i lila metallic med svarta detaljer som är rikligt stenade. Ett supertillfälle, riktigt cool pardräkt, topp i exklusivt guldtyg, byxa med knäskydd samt huvudbonad och rör.


Toppen har en svart volang i nederkanten som är invikt se högerbild. Pris: 1800kr #discodesign #disco #tävlingsdans #kristaller. Pardräkt i cerise, grön och svart med stor synlighetsfaktor ✨.

Pardräkt I turkos leopard och svart med mycket stenar mycket välarbetade inkl rör och huvudbonad CN . Malva och Caroline ska sälja sina pardräkter i disco! Någon som är intresserad eller vet någon som . Ikväll ska jag hjälpa till med disco för småttingarna på Dansstudion och. Ovan kan ni se bilderna på våra nya pardräkter, är jätte nöjd!

Kommentarer

Populära inlägg