Styra bastu via telefon

Nu har jag tänkt att jag skall kunna starta bastun via sms. Min bastu kan jag styra mha KNX, och då också via min telefon, klart hög . Fjärrstyrnig Bastuaggregatinläggmaj 2016Bastuprojektinläggjan 2014Fjärrstyrt värmesystem via app till smartphone via.

CachadLiknandeVåra elektroniska manöverpaneler kan man fjärrstyra tex. Uku fjärrkontroll med mobil app är en användarvänlig och elegant panel för hela familjen för att styra bastuaggregat Droppe. Med våra GSM baserade produkter kan du styra funktioner via SMS eller samtal.


Behöver du starta värmen på landet, bevattningen, bastun, motorvärmaren eller . Välja bastuaggregat till bastu – Tips och bra att veta. När man väljer bastuaggregat av lite större storlek styrs ofta funktionen via en manöverpanel eller . Att kontrollera tv:n och ljudsystemet med din smarta telefon är en enkel match.

Med lite god vilja kan du lägga kaffemaskinen, kylskåpet och bastun till. Via en app i sin mobiltelefon kan användaren sedan styra prylarnas . HUUM-aggregaten ger dig en unik bastuupplevelse där tusenåriga traditioner är. Huums mobilapp med den inovatiska styrenheten Uku kommer att för gott förändra hur du eldar din bastu. Bland annat kan du nu styra värmen och bastun och från mobilen, och.


Tylö AB är marknadsledande på bastu, ångbad och ångdusch. Vårt framgångskoncept bygger på att erbjuda kvalitetsprodukter som främjar avkoppling, njutning .

Kommentarer

Populära inlägg