Bygga ställning till utombordare

Tips på vad jag ska köpa eller hur man bygger en egen som håller,. Byggde för några år sedan en bock med löstagbar lyftställning som . Vore även tacksam för tips hur man bygger sig ett motorställ. När jag åkte utombordare så lyfte jag av snurran med Traktorn och pallgafflar.


Rexco,s ide´ med att låta en lokal svetsare göra en ställning låter det klart . Prylar för friluftslivet, båten, cykeln och inomhusträningen hittar du hos Jula! Hade tänkt lyfta loss utombordaren och ge den lite kärlek under vintern. I framtiden har jag tänkt att bygga ett båtgarage av lite kraftigare. Jag har införskaffat en stor presenning på 20x12m och jag antar att man då måste bygga nån slags ställning?


Om man tänker bygga upp stödknän från bottenstockarna till akterspegeln så är.

Utombordare båtmotorer använder ett klämsystem att fästa motorn på båtens akterspegel. Detta underlättar väsentligt arbetet med att bygga en monter som .

Kommentarer

Populära inlägg