Bygga svävare ritning

Jag har under flera sommrar tänkt försöka bygga en enkel svävare men har stöt på ett litet (dvs stort) problem. Har även tänkt lite på att bygga en svävare och undrar om någon har nån ritning liggande som man kanke kunde kolla på? Jag har läst massa trådar om folk som bygger svävare och nu är jag grymt sugen på att bygga en själv.

Trächassi-ritningar - Modifikationer och egna konstruktioner. Hovercraft - Modifikationer och egna konstruktioner. CachadKonkret och kreativ NO-undervisning med Hans Persson. Svävare ritning - postad i ÖvrigtSnack: Hej jag undrar om vart man kan få.


Ivanov på Norra Stavsudda,har ej adress men han bygger svävare. Min plan är att bygga en rc båt från scratch och efter en hel del sökande på. Skulle det vara möjligt att bygga en Hoverpad att använda istället för hjul under t.

Utfrusen på ön, vad klarar en plasteka att bryta sig. Svävare: byggbeskrivningen du kan bygga själv - walstonweb. CachadSvävare: byggbeskrivningen du kan bygga själv.


Med små resurser, kan du bygga en enkel svävare för lite rekreation kul själva.

Kommentarer

Populära inlägg