Kabelskarv vattentät

Optimal för fuktskyddad skarvning och förgrening och lämplig vid t. Jag behöver skarva en elsladd och som kan komma att ligga konstant under vatten och undrar vad jag bör använda.

För skarvning av elkablar upp till 4V (3-pol mm²). Jag är ute efter att skarva en kabel mellan min kanister och lampa men har ingen bra idé på en vattentät kabelskarv. Kabelskarv Gel, 3x5mm², Set om st skarvar. Hej, fick byta min “nivåbrytare” i kölsvinet för den elektriska länspumpen och behöver då få en vatttentät kabelskarv.


Något tips på hur man får en skarv vattentät . Varunamn stigande, Varunamn fallande, Fabrikat stigande, Fabrikat fallande. Vidare är hylsan fylld med ideal mängden gel, vilket säkerställer vattentät isolering. Filter in Skarv - lagning-tape krympslang.

Kommentarer

Populära inlägg