Kopplingsschema tändningslås diesel

Jag har bytt tändningslås och diverse detaljer på min motorpanel efter att låset gick sönder och den. Nu har jag tagit fram kopplingsschemat för hur det såg ut med det gamla tändningslåset.

Hej, Jag håller på att montera nytt elsystem på min Series 2a diesel, -63. Lägen: (matning), (arbetsläge), (glödning) och (start återfjädrande). Hela tändningslåset sitter normalt med en ring på utsidan, skruva av den så. Du har en diesel, alltså är tändsystemet inte ett problem, ju.


Nu har jag dock ett problem som jag behöver hjälp med och det är hur jag ska koppla in mitt nya temporära tändningslås.

Koppla förbi Startspärr Skoda octavia TDI -9feb 2013Byta tändningslås på V- 98dec 2011Slå av Mercedes 200Diesel från nyckeln går inte? Hej, Som ämnet lyder, ingen gnista på bilen och JA, jag har spenderat otaliga timmar att söka och leta igenom ett antal forum men kan inte hitta .

Kommentarer

Populära inlägg