Löwengrip torrschampo

Torrschampo i sprayform som tillför volym och textur. Löwengrip Care Color Good to go light, 2ml, 1kronor. Ett volymgivande, effektivt torrschampo som tar bort överskottsfett och ger håret ny f.

Ett volymgivande, effektivt torrschampo som tar bort överskottsfett och ger håret ny fräschör. Löwengrip Care Color Good To Go Dry Shampoo 250ml. Ett torrschampo som suger upp det feta i hårbotten och ger känslan av nytvättat silkeslent hår. Löwengrip Care Color Good To Go Light Dry Shampoo 250ml. I veckan fick jag ett pressutskick från LCC (Löwengrip Care Color).


Min underbara Bella's produkter som jag längtat efter att få . Vad hade jag egentligen gjort utan produkterna från Löwengrip Care.

Men de behöver absolut inte ha något med Bellas torrschampo att göra . Förra veckan lanserade Blondinbellas skönhetsmärke Löwengrip Care Color torrschampot ”Good To Go” och jag var inte sen med att klicka . Ett volymgivande effektivt torrschampo som ger håret ny fräschör. Tar bort den feta känslan i ett otvättat hår och ger bra volym. Löwengrip Care Color (LCC) är ett svensktillverkat skönhetsmärke.


Löwengrip Care ColorGood To Go - Dry shampoo. För dig som vill ha ett torrschampo som effektivt t.

Kommentarer

Populära inlägg