Kopplingsschema strömbrytare 12v

Köpte en strömbrytare på biltema idag som jag tänkte koppla in till mina. I en ciggkabel har man +12v och minus, mittstiftet på kontakten är . Håller på att koppla in en strömbrytare med diod och tappa allt förstånd. Jag har köpt en lampa som jag skall koppla till en strömbrytare. Har en fundering på hur jag ska koppla in en 12v strömbrytare med kontrollampa i husvagnen.


Kan jag koppla denna ELKO-brytare till min nya. Hur koppla in denna strömbrytare IP54inläggsep 2015Återfjädrande dubbeltrapp för att styra Nexa LED. Strömbrytare, brytare och strömställare i detalj.


CachadLiknandeStrömbrytare, brytare och strömställare. Brytare från Renova, Elko, berker, eljo och abb.

Jag testade att koppla in den på ett 9v batteri. Styra riktning på motormaj 20152-polig strömbrytare? Strömbrytare från Kjell, hur ska jag koppla?


Koppla 12v led list till batteri med strömbrytare i slingan. Fungerar detta att koppla lister till samma koppling och köra dom på samma kontakter? COM = Kopplas till bilens 12V, dvs pluspolen på batteriet.


Hur ska jag koppla, ska ha fyra lanternor, hur ska jag koppla in alla fyra i samma strömbrytare?

Kommentarer

Populära inlägg