Termostatgivare för kylfläkt

Adapter för enkel montering av givaren för den elektriska kylfläkten direkt i kylarslangen. Används lämpligen i kombination med Biltema Termostatgivare för . Termostatstyrning för elektriska kylfläktar. Genom att montera den medföljande termostaten t. Jag kör med denna adaptern till termostatgivare på min Sierra V6:a efter jag plocka bort den vanliga remdrivna fläkten och satte dit dubbla . Termostat frågaokt 2010SAAB 903T 98- (Kylfläkt problem)jul 2010Koppla elektrisk kylfläkt till relää! Norrlands Custom - Kylfläkt elektrisk - Tillbehörskatalogenwebshop. B T-STAT ELFLÄKT JUSTERBAR - 1Grader INSTICKS GIVARE, MEKANISK.


För bilar med extra kylfläkt Monterad på övre kylarslang. Nej, fläkten startar aldrig när tempen stiger. Fläktstyrning till våra elfläktar, så att man skall kunna köra dessa med den medföljande tempgivaren. Givaren skall monteras i cellpaketet på kylaren , eller på . Tempen i motorn regleras av motorns termostat och denna släpper ut . På sidan finns termostatgivare för kylfläkt.


Om jag minns rätt sitter denna givare i kylaren på äldre Golfar så det kanske går att mixtra dit . Min saab har börjat spöka sen en tid tillbaka. När Tempnålen plötsligt trillade i botten trodde jag att den hade gått sönder, men har . M10xskruvanslutning Mmed muter och bricka. Jag söker en termostatgivare som ser ut som på bilderna nedan: Diametern över gängan är 18mm.


DER-1672 Reserv givare till Derale fläktstyrning. DER-1675 Termostat Justerbar för elfläkt med Mätsticka, 72SEK, Köp nu . Har ju elfläkt i bilen som nu sitter med tempgivare från biltema på vattenmatar-slangen till turbon, dock blir vattnet alldrig så pass varmt att .

Kommentarer

Populära inlägg