Antennuttag installation

Ett antennuttag har två invändiga och två utvändiga anslutningar. Användningsområdet för den är främst vid installation eller utbyggnad av en anläggning . Installation av Com Hem-uttag ska alltid utföras av en auktoriserad antennfirma.

Hyresrätt Om du bor i en hyresrätt vänder du dig i första hand till din f. Det jag inte har lyckats ta reda på är hur jag praktiskt kopplar mitt antennuttag. Forumindex › Elektronik › AllmäntCachadLiknandedec. Ett högre pris är ingen garanti för att den är bättre. Scenariot är följande: Jag har bara ett antennuttag i min lägenhet, och detta är beläget i min sovalkov. Installation av extra data- eller antennuttag.


I många lägenheter och radhus sitter inte antennuttagen där man vill ha sin TV eller kabel-modem! Installation av ett eller flera extra antennuttag i bostaden. Pris: Normalt 1500:- för ETT extra uttag, priset kan dock veriera beroende på mängden arbete. Uttagen klarar de flesta installationer, antingen . Följ nedanstående beskrivning för enkel och korrekt montering av GMM-uttagen.


GMM ny design Varför har in- och utgång bytt plats?

Kommentarer

Populära inlägg