Ekolod side view

När jag nyligen skulle köpa ett nytt ekolod möttes jag av tekniska termer som sidescan, downscan, down imaging och side imaging. Moderna ekolodsbilder är inte alltid så lätta att tolka. I artikelns bilder visar vi på skillnaden mellan ”Down vü, Side vü och ”radarbild” Garmin, . Humminbird PiranhaMAX 197cx PT är ett portabelt ekolod med en 3. Humminbird 698cxi HD SI Combo har SI (SideImaging) sidoseende ekolod och. Många fiskare funderar över vilket ekolod som skulle vara det lämpligaste för de egna behoven.


Cross Touch skärm med High Definition Side Imaging ekolo High Definition Down Imaging ekolo Digital Signal Processing ekolod Kartplotter i ett . Jag får många frågor om vad jag har för inställningar på mitt ekolo. Film - Håkan Fransson lär dig använda och tolka ekolod med Side Imaging. Här får du en riktigt bra lektion i användandet av ekolod och Side . SideScan 3D Skimmer -givaren och StructureScan 3D-modulen.

Kommentarer

Populära inlägg