Ojordad förlängningssladd

Ojordad förlängningskabel med europauttag. Visa alla produkter i Förlängningskablar .

Ojordad förlängningssladd med stickpropp och petsäkert uttag. Får man koppla in en jordad förgreningsdosa eller förlängningssladd i ett ojordat vägguttag? Det finns ju uttag som är plana där en jordad . Nu vet jag att jag ej får blanda dessa, men om jag skulle koppla in den bordslampan i samma förlängningsslad och inte använda de ojordade . Cachadmars 19- Jag läste artikeln om problemet med datorer anslutna till ojordade eluttag.


Behöver köpa mig en skarvsladd till nya lägenheten. Har letat överallt på internet men hittar endast dom som är 5m och det är för litet. Ifall man kopplar en Jordad förlängningssladd till ett ojordat vägguttag, har detta någon effekt alls, blir sakerna jag stoppar där jordade? I lägenheten (hyresrätt) jag för närvarande bor i så har jag ojordade uttag i vardagsrum, . Hej, Behöver dra upp en tillfällig förlängningssladd upp på vinden för att se när jag skall rota runt (bor i lägenhet).


Här hittar du diverse elmaterial såsom grenuttag, förlängningsslad timer,. Nu tänkte jag ta en förlängningssladd som har en jordad samt en ojordad ände och sedan koppla in skivspelaren den vägen. Skarvsladd RKX Bårebo Ojordad för inomhusbruk.

Kommentarer

Populära inlägg