Extra backljus passat

Har en -Passat, och har ledsnat på det pissiga backljuset. Xenonljus, Xenon Lampor, LE Extraljus och Arbetsljus ? Jag har precis fått en ny Passat Alltrack som servicebil, kört ca mil hittils och är mycket nöjd.

Då bilen beställdes så tjata jag till mig . Tänkte montera extra backljus på firmabilen då det är så svårt att se nåt när man backar i mörker. Hur gör man detta på enklaste och bästa . Lampa LED Backljus HPSX24W 80W Epistar Cree Xenonvit. Sökes: Grymma Ba15s lampor för DRL ljus och backljusnov 2013Vill ha backljus på släpjan 2013Starkare lampor till backljusetdec 2011Montera extra backljus?


Jag hatar extraljus eller rättare sagt jag tycker det är fult, och en ramp under regplåten ja det. Har någon hittat en led till backljuset som inte bråkar med ljusövervakningen?

Tänker du på ersättning av glödlampan, eller ett extra backljus? OK, det får bli par, ett par till min Passat också! En sak som designers totalt verkar ha glömt bort är att backljus är bra att. VW Passat och nå en statusbil som BMW 5-serie i stil och attraktion.


Forum - Volkswagen Passat - Inkoppling av backljus (extra). Vi säljer och monterar extraljus på fordon, både LE xenon och halogen. LED-ramper på nya VW Passat, detta pga att givaren för.

Produkter › Reservdelar › Belysning › Glödlampor › Glödlampa, backljus. Eftersom extra backljus är relativt ovanligt på annat än polisbilar är det. Polisen köper också in VW Passat, BMW 5-serie, Mercedes E-klass, . Har en fråga om extra backljus på en VII MY2014. Har läst Camel's tråd men tänkte kolla om det är funkis på en MYsom är PWM reglerad. Bakljus fördelaktigt för VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3C5) ⚫ Bästa.


Extra bromsljus för din VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3C5) från VAN WEZEL. Bakljus fördelaktigt för VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK (365) ⚫ Bästa. Extra bromsljus för din VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK (365) från VAN .

Kommentarer

Populära inlägg