Polera strålkastare v70

Däremot går det utmärkt att slipa och polera upp linsen till nyskick igen. Detta till en bråkdel av kostnaden jämfört med nya strålkastare. Autosol sen polerade jag med maskin och vaxade för att få fin yta.

Forum för alla Volvomodeller › Volvo C3 S40N, V5 C70NLiknandefeb. Jag har en repig strålkastare på min V5 samt att glaset till dimmljusen är väldigt repiga. Ort: Södertälje: Kör: VBi Fuel vw passat ecofuel. Går mina strålkastare genom besiktningen ? Hur man snyggar till sina strålkastare - Gå tillvolvosweden. Här är ännu ett klipp som visar hur du renoverar dina strålkastare så det blir mindre oxid och mer blankare.


Avlägsnar beläggningar och gula ytor genom våtslipning och polering.

Stenskott och mekanisk nötning gör att lyktglasen med tiden blir matta och grumliga. Men å andra sidan kanske kitet räcker till fler än 1-par strålkastare? Mina strålkastarglas är lite halvmatta på sina ställen.


Har nån tips på om man kan polera upp dom på något sätt? Fast det där handlar ju om oxiderade solblekta strålkastare. Jag gjorde efter denna guiden på min v-med xenon, dom blev som nya, . Här hittar ni Strålkastare till Volvo V05-från 1bildemonteringar.

Vi slipar och polerar era repiga och matta strålkastare hos Älvdalens Bil i Bohus. Bilar med strålkastare och Volvo Vkostar 1000:-, detta beror på att det är . Handla Strålkastare, reflektor strålkastarglas till bilen upp till - LÄGRE PRIS med SNABB leverans hos. Hitta billigaste Polering renovering strålkastare hos AllaAnnonser. Syns kanske inte så bra på bilden, men bägge strålkastarna på bilen är.


Vi erbjuder handtvätt, polering och lackskydd m. Hem; Boka tid; Prislista; Lackkonservering; Strålkastare; Bildgalleri; Kontakta oss. Har ni något tips på hur man kan förbättra ljuset i min V70? Polera strålkastarna och sätt dit nya glödlampor av bästa kvalitet och sedan .

Kommentarer

Populära inlägg