Borra i betongtak

Den här artikeln ger dig steg för steg instruktioner och förklarande fotografier när du vill borra i betongväggar. Gör det självinläggmaj 2008Hur djupt kan man borra? Clas Ohlson SverigeBorra i betong Att borra i betong är inte svårt med rätt verktyg.

Lite åker borren ju oftast iväg vid borrandet i betong och borras alla på. Det finns borr som klarar både stål och betong men de är svindyra. Grannens hantverkare borrade igenom mitt betongtakinläggmaj 2016Borra i betongtak procentat med steninläggapr 2010Betongborr som kan borra igenom armeringsjärn? Borrar i betong och jag kommer knappt en cm in i väggen - Flashback. Jag lånade farsans slaggborr och betongborrar.


Har varit ett jävla jobb att borra i betong och trodde borrarna var slöa. Jag ska sätta upp lite klädkrokar i en betong vägg.

Hur ska man göra för att borra i ett innertak av betong. Ska sätta upp en lysrörsbelysning i taket så jag behöver . Hur skulle väggar se ut om inte skruvar fanns? Här får du reda på hur du ska göra för att sätta upp lampor, hyllor och annat och för att inget ska gå fel vid . Någon här som kan sin sak när det gäller att borra fast saker i taket?


Borrar du nu så kan det vara grannarnas samlade hat som sätter stopp för dina. Ska man borra mycket i betong ska man ha en borrhammare.

Kommentarer

Populära inlägg