Lödkolv clas ohlson

Patenterad värmeteknik ger värme på bara några sekunder och svalnar lika snabbt.

Skall köpa en lödkolv men vet inte riktigt vilken jag behöver. Hittade på Clas Ohlson också, verkar vara typ samma modell men de är 20kr . Vi hjälper dig att hitta rätt lödkolv Elverktyg och göra ett billigt tryggt köp - Vårt köpskydd ger dig pengar tillbaka om något går fel. En kort recension av två lödstationer, från Clas Ohlson resp Kjell Company.


Dags för en närmare undersökning av själva lödkolvarna.

Ville i somras ha en kraftigare enkel så jag for till Clas Ohlson och köpte en blå nånting. Blir fruktansvärt het och spetsen håller . Båda har råkat ut för att spetsen som följer me smälter. Rekommenderar inte att ni köper denna, om ni . Lödpennorna med effekterna W och W finns i Clas Ohlsons senaste . Jag har sett att clasohlson har en rätt så billig 60w-lödstation från ersa.


EDIT: Närmare bestämt är det en 30-81(Clas Ohlson) jag har.

Har precis köpt ett litet set med en liten 15W lödkolv + tillbehör på Biltema 99:- (men inte öppnat ännu). Clas Ohlson, eller något annat som rekommenderas? Verkar ju finnas en hel del elektronikmeckskompetens på happy. Vad rekommenderas bland billiga alternativ?


Jag har en billig lödkolv som jag köpte på clas ohlson för runt 100lappen.

Kommentarer

Populära inlägg