Led ramp från kina

Genom att beställa en LED-ramp från Kina så kan man många gånger komma ner kraftigt i pris jämfört med om man köper motsvarande . Jag bestämde mig till slut för att beställa hem en LED-ramp från Kina. Det finns massor av olika varianter och olika säljare.

Jämförande test av LED-rampernov 2015Någon som har erfaranhet av Kina ledramper? Allmänt tekniskt - Jeepsweden - vi gillar Jeep! I veckan fick jag hem en LED ramp som inhandlats på Ebay. Snål som jag är så blev det en kina-led-ramp :D De. Jag köpte en Strands 20'' 110w Led ramp denna höst och jag är verkligen super nöjd.


Jag har köpt från kina och är väldigt nöjd med den. Beställde en 288w curved LED ramp från Aliexpress.

Köpte i höstas en liten LEDramp lika bred som en nummerskylt med st 10W Cree dioder på Ebay från Kina för ca 1500:- inkl frakt och den . Wholesale led ramp from China led ramp Wholesalers Directory. You can Online Wholesale led lift,led dock,led wedge,led ram,,Wholesale Automobiles amp; . Nån som köpt billigt från kina och blivit nöjd? Hjälpte kollegan nyss att installera en 100cm 200w ledramp på sin bil och den lyser klockrent!

Kommentarer

Populära inlägg