Tips på bra multimeter

Aldrig mer billig Biltema multimeter med glappa kablar! Det mest användbara instrumentet är nog ett bra oscilloskop - du kan ju titta efter ett begagnat. Känner ni till några bra automatiska multimetrar som själva slår om och som.

CachadLiknandemaj 20- En digital multimeter med de flesta normala mätområden, plus fyrkantvåg ut(!), samt hold. Det som skiljer bra instrument från billiga är mer kvalité, funktioner och märkesfetishism än vad mätnoggrannheten gör för din . Hobby, fritid och livsstil - SweClockers. Någon som har tipps på en shysst Multimeter? Skulle vilja ha tips på prisvärd multimeter.


Ett bra stycke över din tänkta budget men den är i mitt tycke ändå väldigt prisvärd. Jag behöver tips på en bra multimeter under 500:- men den måste vara pålitlig.

Jag ska mäta batterier av alla de slag även av den mer . Tips på bra multimetrar - postad i Off Topic: Behöver en bra och stabil multimeter som skall vara handburen och relativt stötsäker. Vad har ni för tips på en bra multimeter? Jag har en enklare typ för närvarande men skulle vilja en mer ordentlig. Forum › Hjälpforum › Teknik- och MekhörnanCachadaug. För då fattar jag inte ens hur jag byter batteri på multimetern ens ;).


Har tyvärr inga bra råd att ge om exakt vad man ska köpa.

Tipsa gärna om fler platser i denna tråden. Vi hjälper dig att hitta rätt Multimeter Elverktyg och göra ett billigt tryggt köp - Vårt köpskydd ger dig pengar tillbaka om något går fel.

Kommentarer

Populära inlägg