Lysrör akvarium t5

Hos oss hittar du alla lysrör och ljusaramturer till ditt akvarium! Kvalitetsmärken som Hagen Glo, Sylvania, Arcadia och Juwel. Vi har även JBL dagsljusrör för marina akvarium samt särskild blå lysrör för saltvatten som även kan.

JBL Solar Ocean Blue tUltra Actinic Flourescent Tub . Armaturer, lysrör, lampor och tillbehör - vi har allt du behöver för att skapa rätt ljus i ditt akvarium. Jag ska eventuellt byta lysrör i mitt akvarie nu i dag. HO står för High Output och Tär alltid bättre än Tom man vill ha växter som växer bra, . Belysning är absolut nödvändigt för ditt akvarium. Colour Day High-Lite Tlysrör passar till Juwel akvarium, T5-teknologin höjer .

Ett högpresterande T-lysrör passar både till sötvatten (i kombination med ett annat lysrör T,ex Power-glo) och saltvatten speciellt till korallrevs-akvarium. Vilket ger mera ljus i akvariet på gott och ont. Idealisk lampa som basbelysning i akvarier.


LED Lysrör För sötvattensakvarium är det fortfarande vanligast med Trör. Trör kommer i morgon som jag byter ut från Trampen. För att säkerställa ditt akvarium den bästa utrustning , har vi ett brett utbud av lysrör i. KAN ANVÄNDAS TILL TARMATURER JUWEL HILITE DAY LYSRÖR .

LED Sera Daylight Sunrise LED-lysrör är ett energisparande alternativ till. Adapter - Adapter Led Teller Tpassar till alla belysningar med Teller Tfästen. Två st helt oanvända Tlysrör för Juwel-akvarium. High-Lite refererar till JUWEL's lyrsörsteknologi, som kombinerar längden på lysrör från Tstandarden, med den ljusare Tteknologin. Tstandarden, med den ljusare Tteknologin.


Ny TL8: mer ljus jämfört med motsvarande längd i T8. Idealisk för den nya generationens akvarier med T5-lysrör, men med längd motsvarande T8-lysrör.

Kommentarer

Populära inlägg