Blinkers moped

Blinkers allt du behöver till moppen. Om du har blinkers monterade på din moped så ska dom fungera. BAKLYKTA DIOD UNIVERSAL STR12V VIT (MED BLINKERS CE-GODKÄND).

Passar alla mopeder med 12volts elsystem, Levereras parvis. Heej, jag har en fråga, är det blinkers krav på klassoch mopeder? Jag har fått för mig att det är krav på klassmen grejjen är att min . Vi erbjuder nya LED- och diodlampor för blinkers till MC moped!


Här är en guide på hur du kopplar in LED-blinkers på din moped. Måste klass II mopeder (vanlig svensk 30-moppe) vara utrustade med blinkers? Måste man ha ett typintyg med sig vid färd?

Garagesnack Tips - olagligt utan blinkers ska man alltid försöka. Jag undrar om någon vet om det är olagligt att köra moped utan blinkers? Problem med blinkers,tuta och elstart på moped. Crossmopederinläggapr 2009Olaglig utan blinkers? Bil - MC › MC › BelysningCachadLiknandeFräck triangelformad universalblinkers med LED-teknik, vilket ger både bra ljus och lång hållbarhet (inga glödlampor som skakar sönder) och ett fräckt utseende . Vägglykta Konstsmide Modena Aluminium Svart 35w.


Mer information Konstsmide Modena UpDown vägglampa.

E-nummer: E 2Modell: Up down Färg:Galvaniserad Mått (BxDxH): 6x9xcm IP-Klassning: IPLevereras med 2st 35W Halogen GUKan med . Hej, jag håller på och ska göra i ordning min moped. Ett problem jag har är att blinkersen inte fungerar, ingen av dem. Vad jag vet så är det inget krav att ha blinkers på en klass II moped.


Alltså fanns det blinkers och bromsljus från början måste du ha . Polisen har alltid rätt att provköra fordon, oavsett om det är en moped eller en lastbil. Om du har en äldre klass II-moped med ett nationellt typintyg klass I, kan du.

Kommentarer

Populära inlägg