Termostat kjell

Danfoss Living Eco Elektronisk termostat. Termostat med NTC-temperatursensor(+5ºC till +30ºC). Trådlös radiatortermostat för Z-wave-system.


Passar radiatorer med M30- och RA2000-anslutning (Danfoss Snap-in). Känner av temperaturen med hjälp av ett . Z-wave-termostat som kan styra exempelvis elektrisk golvvärme. Inbyggd temperatursensor och golvsensor medföljer.


Det går också att ansluta en extern sensor . Jag skulle vilja hitta en termostat jag kopplar på så att fläkten bara går igång.

Den jag länkade till, från Kjell Company, kan både styra en . Notera att det som skrivs nedan rörande termostat inte har ett dugg att. Jag köpte en termostat med brytare på Kjell Company för 249kr. Dessutom kan jag tipsa om Kjell CO's låda som i alla fall jag tycker blev riktigt snygg och dessutom var lätt att. För att bara få fläktarna att gå när elementet är varmt har jag köpt en -30-150c termostat, KEMO B0på Kjell Co . Termostat - termostater, värmepumpar, golvvärme, varmvattenberedare, värmepannor, blandare, ivt. Det låg en gammal termostat och skräpade i bilen så jag antog att där inte.


Elektrisk termostat 499:- Nytt från Kjell Company Kjell Company. Sen behöver jag koppla in en termostat innan nätagget som styr alla tre. Efter att jag funderat på olika lösningar för att förhindra att tändaren blir för varm så köpte jag en termostat från Kjell Company (1grader NC, 39:-).

Kommentarer

Populära inlägg