Spänningsregulator moped

Lite om hur elsystemet på en scooter fungerar. Tecken på att din spänningsregulator är trasig 1.

Skall bygga om elsystemet på en moped så jag kan plocka ut 12v istället för. Kommit fram till alternativ, bygga en spänningsregulator som . Guide: Kontrollera din spänningsregulator. Spänningsregulator för GYelsystem med 50cc motor.


Metod - vi köper en spänningsregulator.

Förmodligen har du då också problem med att glödlampor inte håller som de borde. Mått 45x40xmm Fabrikat Ceab från Italien. Stift:= In Stift:= Ut Stift:= Jord Det är både voltregulator och likriktare.


Hej Fick för en tid sedan en Hexagon 150cc som stått i 5-6år, tidigare ägare fick aldrig igång den efter att CDI boxen pajat och han ersatt den . Reservdelar Moped -19Universaldelar Tändsystem . Aprilia RS 06-; Aprilia SX-RX 2006-2010; Derbi GPR 50; Derbi Gpr Nude; Derbi Senda 20til 2002; Derbi Senda fra 20- 2005; Derbi Senda DRD . DEL Guide för dig som vill kontrollera din mopeds batteriladdning. Har försökt leta en hel del om hur laddsystemet är uppbygt i Baotian Sprint (och andra mopeder). Svar: Jag har skrivit flera artiklar i ämnet, men jag tror du menar den om hur man bygger en enkel spänningsregulator till mopeder och lätta . Jag vet inte riktigt var jag har sagt emot det du skrev.


Magnetflöden och sånt är förvisso över vad jag har koll på.

Kommentarer

Populära inlägg