Hylla med spotlights

Bokhyllebelysning sätter böcker och dina favoritföremål i fokus. Integrerad belysning i bokhyllor och hyllor kan förstärka rummets allmänna atmosfär och lyfta . Jag sökte efter en hylla som jag kunde bygga in spottar i och kombinera.

Det finns tunna LED-plattor som enkelt göms under en hylla eller i ett vitrinskåp. Eller ge hela rummet ett lyft genom att satsa på infällda downlights i taket. Har sett en läcker hylla med spotlights på undersidan när jag bläddrat runt lite i galleriet här på prisjakt, ser lite IKEA ut men hittar inte där. Bygga in spotlight i IKEA Lackhyllainläggjun 2012Vart kan jag köpa hyllplan med inbyggda spotlights. Spotlights på ikea lackhyllainläggmar 2008Finns det inte hyllor med spotlights att köpa?


CachadAnnons ohylla med spotlights på Citiboard. Köp sälj begagnade och nya saker i ditt område.

Snabbt och enkelt med hundra tusentals lokala annonser . Byggbeskrivning + rapport från mitt försök att göra en diskret sänglampa + punktbelysning i samma veva. Tänker sätta den ovanför tv, en platt avlång hylla med spotlights. Förse dina skåp, hyllor och köksskåp med spotlights helt utan sladdar och kablar.


Trådlöst ljus till dina skåp köper du hos SmartaSaker.

Kommentarer

Populära inlägg