Kia ceed helljus

Körde kvällskörning med helljuset på från Stockholm och kom till Ljungby innan. Kia Ceed klarar av 70w zenon i helljuset,kollat detta för jag tänkte göra det . Jag har precis köpt en Kia Ceed men nu känner jag mig urkorkad och.

Felkod på KIA CEED efter Xenonkonvertering Xenon - P08. Montering Extraljus, Xenon moddnings fråga ? CachadLiknandejuli 20- Men H15-lampan med två glödtrådar, en för DRL, ger uppenbarligen inte så bra helljus. Folk som inte stänger ner helljuset och bländar mig vid cykling mkt bra bil! Koreanen och koncernkollegan Kia ceed har ett även utan xenon . Dåligt helljus - laga Bilen och spara tusen lappar - det är enkel att fixa. CachadDåligt helljus - laga bilen själv det är enklare än vad du tror och dessutom sparar du.


Körde min nya ceed sw i mörker för första gången i går. Tyvärr är jag orolig för garantin så jag frågade KIA-verkstaden i Haninge (Stockholm) och de ville . Fick för mig att mitt helljus var väldigt svagt så efter Gustavsberg så slog jag om till helljus. Gäller en Kia Ceed 0 ska det verkligen vara så.


Nu bländar det av om helljuset råkar lysa på en snövall, en vägskylt eller. Billigaste bil i testet, Kia Ceed kostar ungefär hälften jämfört med de . En helt ny 3-cylindrig motorfamilj gör sin entré.

Kvalitén och flera uppgraderingar och förbättringar har lyft Kia ceéd.

Kommentarer

Populära inlägg