Kopplingsschema generator biltema

Hej, köpte en biltema generator häromdagenm men är osäker på hur jag ska koppla in den rätt. Jag har köpt en ny generator på biltema men jag har inte förstått mig. Någon som förstår sig på hur man ska koppla in en sådan generator?

Bil - MC › Bilreservdelar › ElsystemCachadLiknandeGenerator. Kopplingsschema generator + felsökning (Sida 1) - How-to's (guider). Alla jordflätor är nya, batteriet är ett Biltema som är några år gammalt. Har nu installerat en biltema generator a la 65Ah. Snurrar fint på min MD3b, men det det når inte fram någon laddningsström.


Jag köpte en generator från biltema förut till en buick jag hade och där var det en kabel till lampan, en till + och en tredje som inte behövdes till . Nu har jag inget kopplingsschema framför mig så jag har svårt att hjälpa till med vart.

Köpte en ny generator på biltema idag, Art nr: 63-630. Generator laddar inte - ElSnackinläggfeb 2015Generator! Forumindex › Elektronik › AllmäntCachadLiknandefeb.


Trots lite problem i form av att biltemas inte passade för öre innan jag byggt om den så kändes det mer värt att lägga pengarna på den än den . Gjorde följande: Köpte Biltema universalgenerator som igentligen är anpassad för Volvos fyrcylindriga bilar för 699:- inkl relä givetvis.

Kommentarer

Populära inlägg