Stiga primo recension

Jämför pris på alla Stiga Åkgräsklippare (43). Jag har en tomt på 1300kvm och en del träd och buskar. Hur står sig denna modellen mot Partners traktorer. CachadLiknandemaj 20- Jag bytte upp mig från en Stiga villa. Den klipparen borde de skämmas för i Tranås för den är ett missfoster.


Henrik PetterssonStiga Primo Holmen 20. Typ av gräsklippare: Bensindriven åkgräsklippare med . Primo svart - Gräsklippare från Stiga till kanonpris. Primo svart har tyvärr utgått från vårt sortiment. Oavsett om du är i behov av en gräsklippare, en motorsåg, en trimmer och en häcksax, en lövblås och ett multiverktyg - eller allihopa - Stiga PowerPack är ditt .

Den startade fint efter vinteruppehållet, men efter att ha kört till soppatorsk vägrar den att starta igen. Endast original STIGA reservdelar och tillbehör testas och godkänns av. Briggs Stratton motorer och reservdelar, Stiga reservdelar. Sortera reservdelarna genom att trycka på länken som stämmer bäst överens med delen du söker. Jag har en Stiga Villa 8E av för mig okänd årsmodell, men det rör sig.


Vet ej vad det är för rem nu, då markeringen på den har skavts bort.

Gräsklipparen är troligen en stiga villa 9e från runt 1997. Stiga levererar produkter till både yrkes och konsumentanvändaren. Stiga har även ett stort tillbehörssortiment till sina maskiner.

Kommentarer

Populära inlägg