Nbb alpha 225 xenon test

En lux beräknas NBB Alpha 2HID därför nå vid cirka km. NBB Alpha X3M pencil och fjärr med xenonteknik och Alpha Blue samt . För tredje året i rad har vi testat extra- ljus här på auto motor.

NBB är visserligen en ganska li- ten lampa. Har själv NBB Alpha 2på min ena bil och har konverterat dom själv. Jag har själv bara testat halogen och xenon extraljus, så LED kan jag . Och skulle någon eftermontera xenonlampor i det här extraljuset. NBB alpha 2känner nog de flesta till som letat efter.


Med Alpha 2får du mer säkerhet i din bilkörning. Nästa: Test – Hella Luminator Compact Xenon .

NBB Alpha Xenon är en svenskdesignad strålkastare som uppfyller de högt. NBB Alpha 2HID är den i särklass bästa lampan vi testat. Läste nånstans att den Gula är den nya modellen som ska lysa 880m enligt test. Jag kör själv med 2st svarta nbb 2med 55w xenon kitt i, Och kan.


Jag äger ett par original (ej konverterade) Alpha 2HID och dessa . NBB Alpha 2LED från Nordisk Bilbelysning (NBB) är en svenskdesignad strålkastare som uppfyller de högt ställda kvalitetskraven för extraljus.

Kommentarer

Populära inlägg