Bronzer bäst i test 2016

Fixa fram en lika ofarlig som solkysst look med solpuder. Vi har testat marknadens bästa bronzers – och hittat sju toppalternativ! Bästa knepen för att hitta rätt solpuder för dig, hur du får ut det mesta ur din dosa och några sköna favoriter för olika behov.

MåBra fixar solkyssta kinder oavsett väder – här är fem solpuder med skönt. Eftersom ni efterfrågat mina favoriter i sminkväskan, så kommer ett par inlägg om mina absoluta älsklingsprodukter dyka upp här i el bloggo. För några år sen så släppte Guerlain en special utgåva av sitt Terracotta puder i en färg som var sjukt underbar, man får verkligen jLo look av . Vilken tur att det finns så många bra bronzers i år. Bra solpuder ger en naturlig, fräsch och solbrun färg.


Solpuder kan du använda året runt men under vinterhalvåret bör du . Kopparskimrande multipuder som kan användas både vått och torrt. Passar som sommarrou-ge eller som highlighter i mörkt . Om ni är lika förälskade i solpudret Hoola från Benefit som jag är så kan jag tipsa om att dom nu finns i miniförpackningar som passar perfekt att . Jag utlovade ju ett solpuder tips till er. Hur bra passar inte det nu då när vädret suuuuuuger fetpung! House of Dagmar: Inspirationen till hösten 20är hämtad från filmen Twin Peaks.


De bästa looksen från Diors haute couture.

Vi listar produkterna som fått bäst i test, vad du ska tänka på när du. Lancôme Flash Bronzer Gel Visage, 3kr. Get that summer glow with one of these top rated bronzers. Now that you've got the know-how, all you need to do is find the best bronzer for you. ACO var den billigaste krämen men gav också det sämsta slutresultaten.


Bäst i test blev L'Oreal Self-tanning duo-wipes. Check out our reviews of the ultimate bronzing powders, liquids and creams, to find the top-rated . I våra test utser vi 20års bästa Dammsugare, Plattång, Epilator, . Så fort lönen rullat in på kontot ska jag beställa den och testa! Världens bästa makeup setting spray från Urban Decay, också en av mina holygrail.

Kommentarer

Populära inlägg