Cryptoguard cardsharing

Sida av - CryptoGuard - postad i Digital-TV: Vi vet det piraterna vet. Det kommer absolut vara slutet för card-sharing, card-splitters mfl. Card-sharing har INGENTING med gemensamt med Cardsplitter.

STOPP för olaglig cardsharing över nätet pirat . De använder väl Cryptoguard som kodningsstandar om jag inte är helt ute. Mindes att det var snack om card sharing och polisanmälan hit och dit och käftande med. Canal Digital likaså Cryptoguard för SappaTV.


Som svar på min egen trå vilket verkar dumt men men, så kan jag säga att det verkar som om Cryptoguard har lämnat diskussionen med . CryptoGuard's encryption system includes effective protection against card sharing at no extra cost. The customer's Smartcard is paired with the customer's .

Cardsharing har jag inget behov av (men det går väl ändå inte med Cryptoguard?), då jag tänker .

Kommentarer

Populära inlägg