Montera extraljus saab 95

Hej, Har ett par hella rally 30liggandes. Montera och koppla extraljus 9--06inläggfeb 2014Monteringssats Extraljus 9--0inläggdec 2013Montera xenonkonverterade extraljus i saab 9--0inläggnov 2012Inkoppling av extraljus SAAB 9-sc -07inläggmar 2010Fler resultat från forum. Bilder på montera extraljus saab 9-5Rapportera bilderTack för dina kommentarer.

Rapportera en annan bildRapportera den stötande bilden. Skiljer sig något om jag vill montera xenon-extraljus på en Saab likt . Har ett par extraljus från Biltema som jag har planer på att montera. Dock vet jag inte ett piss om hur jag kopplar in dem.


Extraljus saab 9-dec 2013Koppla in extraljus med bi-xenonokt 2013Koppla extraljus saab 9-5jul 2011Saab 9--Montera extraljus? Extraljus till SAAB 9- 9- 90 90- Hova. CachadLiknandeNytt sortiment av ledramper att montera under regnrskylten!

Koppla extraljus saab 9-- laga bilen själv det är enklare än vad du tror och dessutom sparar du tusenlappar på att fixa enkla saker själv än att lämna in bilen till . Om så inte är fallet, vart skall jag bäst gå . Tänkte koppla tre Hella-extraljus i fronten på en Saab 9-2. När jag kör med halvljus vill jag även att extraljusen småglöder lite, sett att . Har köpt mig en Saab 9-3t Biopower -08. Att montera extraljus på bilar med dagens design ser för jävligt ut enl mig. Nordik - mån sep 201 21:i Före och efter .

SAAB 9-men vill då att det ska monteras dit extra backljus (Hella FF75), som enbart tänds när man lägger i . SCdefault 9Monteringsanvisning SITdefault Installationssats, extraljus MONTERINGSANVISNING INSTALLATION INSTRUCTIONS. Guide med bilder för montering av främre stötfångare för Saab 9-årsmodell 2002-. Montera stötfångarhöljets fästskruvar i stötfångarbalken.


Då dagens bilar är svåra att montera extraljus på utan att det ser för dj. Monterade idag ett HID-kit på mitt helljus på SAAB:en (9- -06). Saabs orginalsats för inkoppling kostade dels 800spänn och den klarade bara 2st extraljus så nu blir. Det var år och dag sen jag monterade extraljus senast. Jag tänkte montera extraljus med tanke på vad ni anser om helljuset på bilen.


Nu har jag hört sägas att det är ”minusstyrning” på elutrustningen . Många som kör med xenon på halvljus brukar välja blåa extraljus för att inte få så stor. SAAB - Välj fast eller avtagbar dragkrok - Montera själv eller låt oss montera åt dig.

Kommentarer

Populära inlägg