Frostskyddskabel 12v

Problemet är att jag bara har hittat en 12V värmekabel och den är 5m lång och går tydligen inte att kapa. Letat efter värmekabel för 12v nån som vet om detta finns? Och elen måste dras över vägar vilket inte är så praktiskt nu . Movera säljer nu EisEx värmekabel för 12V.


Två olika längder i katalog på nätet, och meter. Effekt 5W per meter och denna effekt räcker .

ETL FrostGuard - den enkla frostskyddslösningen för dig som vill göra jobbet själv. Självbegränsande värmekabel i komplett paket för utanpåliggande eller invändigt montage. FrostGuard är en värmekabel som själv reglerar . Värmeband för rörledning, Komplett värmeutrustning med värmeförban förhindrar isbildning i rör. GOLVVÄRMEGUIDENHjälper dig välja rätt system . Hittade både 12v värmekabel och billiga solceller på conrad men vill gärna höra från någon med lite mer koll om det kan tänkas fungera innan . Jag tänkte köpa denna värmekabel och lägga i ett armaflexrör som jag ska täcka slangarna till vevhusventilationens utsatta delar på bilen med. Jag köpte en frostskyddskabel och virade runt genomföringen till.


V värmekabel lindad runt störtavloppsslangens golvgenomföring, så kunde jag klara all den kyla som vinternätterna kunde bjuda. Värmekabel för vattenrör och vattenledning i hus och stall etc. Värmekabel som är självreglerande och förhindrar att vattnet fryser.

Kommentarer

Populära inlägg