Krympplast panduro

GÖR SÅ HÄR: Rita motivet på krympplastens baksida med en blyertspenna och klipp ut. Det kommer att krympa rejält, så gör det ganska stort. När du skapar smycken med krympplast har du alla möjligheter att ta ut svängarna.

Former, färger och motiv - allt bestämmer du själv! Dessa söta smycken kan du enkelt göra själv med transparent krympplast och en vit Poscapenna. Kika på vår DIY-film så visar vi hur det går till! Hos Panduro Hobby finns det Ramar, figurer dekorationer till alla pysslare.


Här hittar du Krympplast vit - se vårt sortiment inom Dekormaterial här! Krympplast är ett jätteroligt sätt att göra små figurer att fästa i nyckelringar, smycken, använda som dekoration och annat skoj. Gör tre matchande ringar av krympplast, det är hur enkelt som helst!

GÖR SÅ HÄR: Rita ett motiv på krympplasten och måla det med färgpennor. Se vilka fina smycken du kan göra med krympplast och Promarkerpennor. Kolla in vår film där vi visar hur du gör smyckena.


Med krymplast kan du göra roliga smycken och accessoarer. Måla eller stämpla ett motiv på krympplasten och krymp den sedan i ugn eller med . Titta vad kan du göra med krympplast, bara fantasin sätter gränser! Det enda du behöver tänka på är att motivet inte ska.

Här hittar du Krympplast transparent - se vårt sortiment inom Dekormaterial här! Rita ett motiv på krympplasten (max 10xcm), klipp ut det och krymp det i ugnen enligt anvisningarna på. Krympplast är ett roligt material som kan användas till kylskåpsmagneter, nyckel- ringar, mobilfigurer, namnskyltar m. Figurerna krymper till en tredjedel av vad . Krympplast är en grej som vi inte använt så mycket förr tills nu.


Det finns även färdiga ark som man bara målar i hos Panduro. Det här paketet har jag köpt på Panduro, det finns säkert krympplast i andra hobbyaffärer. I paketet finns flera olika ritpapper, pennor, . Jag visar hur man gör smycken av krympplast.


För några månader sedan gjorde jag lite småsaker i krympplast,. Jag hade aldrig hört talas om krympplast förrän min dotter köpte det till mig i födelsedagspresent. Hon vet om att jag älskar att pyssla och hon såg detta i en . Jag använde vid tillfället vit krympplast från Panduro.


Skrev ut på en vanlig, billig canonskrivare, på den lite skrovliga ytan.

Kommentarer

Populära inlägg