Toningsfilm strålkastare biltema

Självhäftande film som skyddar strålkastaren mot stenskott och blästring. Tål biltvätt och lämnar inga limrester då den . Har alltså köpt Biltemas strålkastarfil.

Se till att ha 2cm tillgodo med film runt strålkastaren, detta dels för att det är lättare att hålla i den när . Själv köpte jag toningsfilm från eBay, får se hur bra slutresultatet blir när jag. Fordon får inte ha strålkastare, lyktor eller reflex-anordningar . Hur man formar en skyddsfilm på en böjd strålkastare som ett. Tänkt åka till biltema och införskaffa lite toningsfilm, någon som har.


Ha hört att det är fler som använde Biltema svart bakljustoning och att. Du kan sätta strålkastarfilmer på alla strålkastare som inte har med fordon.

Diskussion oToningsfilm - Gul i AutoPower Forum Styling. BMW 320i STCC -0 tack för länkarna men det är inte för strålkastare jag hade tänkt mig. Har inte så mycket att jämföra me men biltemas toningsfilm har jag använt till mina strålkastare.


Var inte alls svårt att få till det bra med tanke på att det är en . På strålkastarna får det inte förekomma någon toning öht. Sen lite senare kom Lindström förbi och vi drog en sväng till biltema, har. Hittade toningsfilm till strålkastarna för bara spänn på biltema så .

Toningsfilm till strålkastare osv finns i mörksvart, ljussvart, gul, röd , blå i storlek x Pris 1. Det är toningsfilm, typ färgad som finns för strålkastare. Biltema har ngt liknande, vet dock inte deras kvalitet. Japp, då ska man bara få tid till att montera strålkastarna.


Nu hade ju lusten att göra något mer infunnit sig. Tänkte då att det var dags att lägga på toningsfilmen på bakljusen :D. Och var köper man den, finns det på biltema ? Jag har polerat och renoverat några strålkastare och det är rätt lätt med guider på nätet.


Funderar på att åka till Biltema och köpa en enkel polish . Hitta billigaste Toningsfilm orange hos AllaAnnonser. Passar utmärkt till både strålkastare och bakljus eller bord. Otillräcklig fjädringsväg, oljeläkage (det är oljetrycksgivaren som måste bytas 59kr på biltema). Vindavvisare till VOLVO V4 V5 V6 V70.


Jag skulle satsa på riktig toningsfilm till den bakrutan det blir dyrare men. Och rester av klistret kan du tvätta bort med Biltemas Label Off spray.

Kommentarer

Populära inlägg