Biltema digitalt slutsteg

Kraftfullt Klass D monoslutsteg för att driva en bas med bra kontroll. Monoblocket levererar hela 1×1000W (1×7W RMS). Klass AB slutsteg med inbyggt delningsfilter.

Saknas: digitaltNågon som provat biltemas mini digitalt slutsteg? Kan detta vara en ren tillfällighet att Biltemas slutsteg liknar Hertz slutsteg. Hjälp med framsysteminläggmaj 2010analog eller digital volt mätare?


Page 2inläggsep 2009Fler resultat från bilstereoforum. Tanken på att ha hela skuffen full med slutsteg och stök känns inte heller. Ett litet tips är Biltemas lilla digitala slutsteg som är sjukt mycket . Biltema har ett intressant alternativ till ett litet slutsteg av miniformat, med okej siffror. Har någon testat deras digitala minislutsteg?


Funderar på att sätta in en bas samt ett billigt slutsteg Mutant. Då jag byggde min stereo så använde jag jula 6x9or och ett biltema steg. Tror ni att detta slutsteg skulle kunna driva följande bas, MDS X-ite XS, MDS . Bilbas och slutsteg i vardagsrummet kopplat till datorn. Bilsnack - Auto Motor Sportbilsnack. Vill prata lite om förstärkare och slutsteg av typen Klass-D och höra lite vad folk.


Jag har själv nyligen testat klass-D slutsteg ifrån Rotel, och klass-D. Inte dåligt för en förstärkare för 3200kr inkl med digitala slutsteg som kan . Slutsteget inhandlades på Biltema (!) eftersom att den uppfyllde mina. Kriterierna var, digitalt slutsteg eftersom att dom producerar mindre .

Kommentarer

Populära inlägg